Toyota je nejhodnotnější automobilovou značkou

podle společnosti Interbrand

2017-10-11

Toyota se už tradičně umístila na předních příčkách žebříčku nejhodnotnějších automobilových značek Best Global Brands 2017 od společnosti Interbrand. Hodnota značky Toyota je v tomto roce 50,291 mld. dolarů. Firma se opět umístila v první desítce nejhodnotnějších globálních značek a obsadila 7. místo.

 
Nejhodnotnější značky na světě podle zprávy Best Global Brands 2017 od společnosti Interbrand
Místo Značka Sektor Hodnota značky
(mld. USD)
1 Apple Technologie 184,15
2 Google Technologie 141,7
3 Microsoft Technologie 80
4 Coca-Cola Nápoje 69,7
5 Amazon Prodej 64,8
6 Samsung Technologie 56,2
7 Toyota Automobilový průmysl 50,3
8 Facebook Technologie 48,2
9 Mercedes-Benz Automobilový průmysl 47,8
10 IBM Služby 46,8
Zdroj:
interbrand.com
Zásady pro soubory cookie

Tyto internetové stránky používají cookies k uložení vaší konfigurace vozů jen při aktuální návštěvě stránek a webové statistiky. Úplné zakázání souborů cookie ve vašem prohlížeči může způsobit nefunkčnost některých částí těchto internetových stránek.

Jednička ve spolehlivosti TÜV zpráva 2016 Toyota Reliability No.1

Toyota

SVĚTOVÁ

ZNAČKA Č.1